Meldingen

Momenteel zijn er geen meldingen.

Storing

Voor het beantwoorden van uw administratieve en technische vragen en het melden van een storing kunt u contact opnemen met de telefonische helpdesk te bereiken op telefoonnummer 040 7600144

Bij problemen met de verbinding

Resetten van het modem
De ervaring leert dat storingen vaak kunnen worden opgelost door het glasvezelmodem even uit te schakelen. Haal daarvoor de stekker van het glasvezelmodem uit de wandcontactdoos en doe die na enige seconden weer terug.  In de meeste gevallen zal de storing zijn verholpen. Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact op met de helpdesk. 

Als u de helpdesk nodig heeft

De helpdesk is telefonisch bereikbaar
•    Voor technische vragen en melden van storingen: van 08:00 uur tot 20:00 uur
•    Voor calamiteiten: 24 uur per dag 
•    Voor administratieve vragen: van maandag tot vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur

Bij het melden van een storing

Geef bij het melden van een storing de volgende informatie door:
•    Dat u aangesloten bent op het netwerk van de Coöperatie Glasvezelcompagnie Nuenen
•    De naam van uw bedrijf
•    Een duidelijke omschrijving van de klacht
•    Het telefoonnummer waarop u te bereiken bent

 

Helpdesk: 040 760 01 44

Binnen 30 minuten zal de Helpdesk u telefonisch informeren over de geconstateerde aard van de storing. Tevens zal een prognose van de oplostijd worden gegeven en krijgt u een ticketnummer vanuit het systeem waarin de storing is geregistreerd. De Helpdesk zal u regelmatig op de hoogte houden over de voortgang van het oplossen van de storing.

Bij oplevering van de glasvezelaansluiting ontvangt u een sticker met daarop het telefoonnummer van de helpdesk. Deze kunt u als geheugensteuntje op het glasvezelmodem plakken. U kunt tevens onze storingskaart (zie hieronder) downloaden, hang deze in uw meterkast of serverruimte.

•   Download de meterkast kaart